مسئولیت اجتماعی

فارغ از هر تولید و خدمتی که یک تجارت ارائه می دهد، بر حسب وسعت و به واسطه جایگاهی که پیدا می کند، این تجارت موظف است تا به یک سری مسئولیت های اجتماعی تن در دهد و در راستای بهبود آن موضوعات در فرهنگ و جامعه خود اهتمام بورزد. “روبی” نیز از این قاعده مستثنی نیست. نه آنکه لزوما اجباری از بیرون مدیران و موسسین این برند را به این موضوع وادارد، بلکه خواست قلبی تمام همکاران و موسسین “روبی” نقش داشتن در بهبود مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران است.

اولین و مهمترین مسئولیت ما مخاطبان ما هستند. مخاطبان ما آینده کشور را تعریف می کنند و ما می دانیم به عنوان تولید کننده ای که هدفش آموزش می باشد، مسئولیت خطیری بر شانه هایمان سنگینی می کند. ما تعهد داریم تولیداتمان را با بهترین کیفیت ممکن و با بالاترین استاندارد آموزشی ارائه دهیم. البته به عنوان یک تولید کننده ایرانی همواره سختی ها و مشکلات فراوان در این راه وجود دارد اما روبی به کار خود برای رسیدن به اهدافش ادامه می دهد.

در کنار این موضوع حمایت از محیط زیست و کمک به آموزش مدیریت زباله های انسانی و نقش شهروندان در سرعت بازیافت، از مهمترین اهداف ما می باشد. شرکت در نمایشگاه های گوناگون، همکاری با سازمان مدیریت پسماند و سازمان های مردم نهاد مرتبط و همچنین طراحی محصولاتی با عنوان ساختنی ها در راستای این مسئولیت خطیر اجتماعی می باشد.

روبی حامی هنر و هنرمند نیز می باشد. ما معتقدیم هنر نبض تپنده جامعه و یک معنا برای زندگی است. بر همین اساس آموزشی که خالی از روح هنر و خلاقیت باشد آنچنان با اهداف ما منطبق نیست. در همین راستا حمایت از نمایشگاه های هنری یکی از فعالیت هایی است که روبی انجام می دهد.