درباره ما

شرکت توسعه رباتیک سایوان (مالک کنونی برند روبی) که در سال 1389 به ثبت رسید در ابتدا در حوزه آموزش و طراحی بوردهای الکترونیکی و پروژه‌های رباتیکی کار خود را آغاز کرد. سپس با توجه به تجربیات بدست آمده، فعالیت خود را در حوزه تولید اسباب بازی‌های رباتیکی، بسته‌های کمک آموزشی و بازی‌های فکری پی گرفت. برند روبی در این تاریخ متولد شد و توانست در کمتر از یک سال جایی برای خود در بازار تولیدات کودک و نوجوان و نیز تولیدات خلاقانه بدست آورد.

خدمات روبی به شرکت های مختلف شامل طراحی و تولید هدایای متفاوت تبلیغاتی، مشاوره در جهت راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و همکاری جهت تولید محتوای تبلیغاتی می‌باشد. از ویژگی‎های شاخص این خدمات علاوه بر متفاوت بودن، پازلی، هوشمندانه و بازی گونه بودن، انحصاری و سفارشی بودن آنهاست که قبلا در هیچ جایی نمونه‌ای از آن مشاهده نشده است. روبی این توانایی را دارد تا برای تجارت‌های مختلف با اهداف گوناگون، هدایایی معرف هویت آنها درست کند یا یک بازی فکری طراحی و تولید کند.

دارای مجوز تولید از شورای نظارت بر اسباب بازی

دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی متولی رسمی نظارت بر تولید و واردات اسباب بازی در ایران می باشد. این شورا زیر نظر کانون پرورشی کودکان است و نزدیک به دودهه از تاریخ تاسیس آن می گذرد. هر اسباب بازی که در داخل ایران تولید می شود می تواند مجوز تولید و همچنین پروانه ثبت خود را از این شورا و پس از طی فرایند های قانونی و بررسی های فنی اخذ کند. روبی طی سال هایی که در بازار حضور داشته است ضمن همکاری با این شورا مجوزهای آن را اخذ و همچنین برای محصولات خود تا آنجا که نیاز بوده، هولوگرام رسمی شورا را دریافت کرده است.

مجوز روبی از شورای نظارب بر اسباب بازی

عضو انجمن تولید کنندگان اسباب بازی

انجمن تولید کنندگان اسباب بازی ایران در واپسین روزهای سال 1396 و با تلاش بسیاری از فعالین این صنعت تاسیس شد. این انجمن برایند تجربه پیشکسوتان تولید اسباب بازی و همچنین انگیزه کارگروهی و مدنی جوانان این حوزه است که تاسیس آن مایه مباهات تمام فعالین این صنف می باشد. روبی نیز از روزهای ابتدایی و حتی قبل از برگزاری اولین مجمع عمومی حمایت خود را از این انجمن نشان داد و اکنون یکی از اعضای آن می باشد.

مجوز روبی از انجمن تولید کنندگان اسباب بازی

مسئولیت اجتماعی

فارغ از هر تولید و خدمتی که یک تجارت ارائه می دهد، بر حسب وسعت و به واسطه جایگاهی که پیدا می کند، این تجارت موظف است تا به یک سری مسئولیت های اجتماعی تن در دهد و در راستای بهبود آن موضوعات در فرهنگ و جامعه خود اهتمام بورزد. “روبی” نیز از این قاعده مستثنی نیست. نه آنکه لزوما اجباری از بیرون مدیران و موسسین این برند را به این موضوع وادارد، بلکه خواست قلبی تمام همکاران و موسسین “روبی” نقش داشتن در بهبود مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران است.

اولین و مهمترین مسئولیت ما مخاطبان ما هستند. مخاطبان ما آینده کشور را تعریف می کنند و ما می دانیم به عنوان تولید کننده ای که هدفش آموزش می باشد، مسئولیت خطیری بر شانه هایمان سنگینی می کند. ما تعهد داریم تولیداتمان را با بهترین کیفیت ممکن و با بالاترین استاندارد آموزشی ارائه دهیم. البته به عنوان یک تولید کننده ایرانی همواره سختی ها و مشکلات فراوان در این راه وجود دارد اما روبی به کار خود برای رسیدن به اهدافش ادامه می دهد.

در کنار این موضوع حمایت از محیط زیست و کمک به آموزش مدیریت زباله های انسانی و نقش شهروندان در سرعت بازیافت، از مهمترین اهداف ما می باشد. شرکت در نمایشگاه های گوناگون، همکاری با سازمان مدیریت پسماند و سازمان های مردم نهاد مرتبط و همچنین طراحی محصولاتی با عنوان ساختنی ها در راستای این مسئولیت خطیر اجتماعی می باشد.

روبی حامی هنر و هنرمند نیز می باشد. ما معتقدیم هنر نبض تپنده جامعه و یک معنا برای زندگی است. بر همین اساس آموزشی که خالی از روح هنر و خلاقیت باشد آنچنان با اهداف ما منطبق نیست. در همین راستا حمایت از نمایشگاه های هنری یکی از فعالیت هایی است که روبی انجام می دهد.